در باره تنفیذ بالاترین   2009-08-02 10:55:50


طبق يك سنت سياسى،رئيس جمهور سابق(خاتمی) بايد درمراسم تنفيذ رییس جمهورحاضروحكم تنفيذرا قرائت كند، لکن به یزد سفر کرد ـ
در خبر روزنامه جوان آمده است: طبق يك سنت سياسى درايران، رئيس جمهور سابق مى بايد در مراسم تنفيذ رئيس جمهورمنتخب حاضر شود و حكم تنفيذ را قرائت كند، لكن آنها كه همچنان نمى خواهند به راى ملت تمكين كنند، قرار گذاشته اند به هربهانه اى در اين مراسم حضور پيدا نكنند. سيد محمد خاتمى، رئيس جمهور سابق كه قصد شركت در مراسم تنفيذ محمود احمدى نژاد را ندارد، به خاطر آنكه در معرض محذوريتى قرار نگيرد، به يزد- زادگاه خود - سفر كرده است. در همين راستا اخبارى موثق از عدم حضور هاشمى رفسنجانى در مراسم تنفيذ - كه قرار است چهارشنبه اين هفته برگزار شود- شنيده مى شود. توصيه هايى به ميرحسين موسوى و مهدى كروبى دو نامزد معترض انتخابات براى شركت در اين مراسم شده بود كه آنها اين درخواست را اكيداً رد كردند.


هدف آقایان جلب توجه ما به اعترافات ساختگی و اجرای مراسم تحلیف در سکوت است!
با هشیاری خود کودتاچیان را سر در گم می کنیم //// از روز دوشنبه اعتراضات خود را آغاز می کنیم تا خوشی تنفیذ و تحلیف را به کامشان تلخ کنیم //// ما بی شماریم


سخنان منتشرنشده ي روز جمعه احمدي نژاد:«بگذاريد مراسم تحليف برگزار شود، يقه‌شان را مي‌گيريم و سرشان را مي‌چسبانيم به سقف
براساس اين گزارش در پايان مراسم روز جمعه ي مشهد ، پس از سخنراني احمدي نژاد ، يادداشت‌هاي خبرنگاران ضبط شد تا خبر جلسه تنها همانطور كه بايد، منتشر شود .


تازه این سواد نداشته 3 تا زونکن اعتراف نوشته. وای به ابطحی که سوادم داشته! ـ
اعتراف گیری به سبک مهران مدیری! "قربان اعتراف تحت شکنجه ارزش قضایی نداره! " ----------" استیک که سرو نمی کنیم داریم اعتراف می گیریم! ارزش غذایی نداره که نداشته باشه!"------------" تازه این سواد نداشته 3 تا زونکن اعتراف نوشته" وای به ابطحی که سوادم داشته!


من كه رفتم در ولايت ذوب بشم
با ديدن اعترافات ابطحي از تلويزيون اشك ندامت از چشمانم سرازير شد و تحولي عظيم درونم ايجاد گشت. من ديگر به فرياد هاي الله اكبر كه بر سر بام ها ميگويند گوش نخواهم كرد.ديگر به چشمان باز ندا و پيامي كه از ان ساطع بود فكر نخواهم كرد.ديگر هزاران بدن شرحه شرحه شده و هزاران شهيد و دربند دغدغه من نخواهد بود.ديگر نداي ازادي خواهي و ازاد انديشي برايم مفهومي ندارد..من با ديدن اين اعترافات توجيه شدم و ميخواهم در سايه ظلم و ديكتاتوري زندگي كنم..ميخواهم بروم و در ولايت ذوب شوم چرا كه اول و اخر همه ي ما را ذوب خواهند كرد.


مصباحي‌مقدم عضو جامعه روحانیت: راي مردم پايه‌هاي قدرت گرفتن رهبري است
نظام جمهوري اسلامي نظامي است كه بي‌شك مبتني بر آراي مردم است كما اينكه امام خميني (ره) نيز اظهار داشتند فقيه عادل منتخب خبرگان كه خود منتخب مردم است، به مردم ولايت خواهد داشت يعني راي مردم پايه‌هاي قدرت گرفتن رهبري است تا چه برسد به تاثير در تامين رئيس‌جمهور. وي در پايان تاكيد كرد: آراي مردم جزئي از شريعت مقدس اسلام است همچنان‌كه در صدر اسلام نيز پيامبر و ائمه به جاي راي از مردم بيعت مي‌گرفتند.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات